Stiati ca 97% dintre oameni invata mai multe despre o companie locala online decat oriunde altundeva?
In calitate de proprietar de afaceri local, doriti sa va asigurati ca atunci cand consumatorii cauta servicii locale, compania dvs. apare pe ecranul lor.
Pentru a face acest lucru, este foarte important sa va optimizati inregistrarea Compania mea pe Google.
Compania mea pe Google este una dintre functiile gratuite ale Google care va ajuta sa cresteti vizibilitatea companiei dvs. prin prezentarea tuturor informatiilor relevante in motoarele de cautare localnicilor din zona dvs.
In acest articol, va vom prezenta toate elementele de baza, va vom arata cum sa va optimizati profilul de afaceri Google si va vom oferi cateva exemple foarte utile de tablou de bord Compania mea pe Google.
Cuprins articol.
- Ce este Compania mea pe Google?
- De ce este GMB important pentru SEO local?
- Cum sa creez un cont Google My Business? 8 pasi
- Cum sa va verificati inregistrarea Compania mea pe Google
- Cum determina Google clasarea locala?
- 8 moduri de a va optimiza contul Google My Business pentru SEO
- Cum sa remediati problemele cu contul GMB
- Cele mai importante KPI-uri Google My Business
- Exemple si sabloane de tablou de bord Compania mea pe Google
- Optimizarea profilului dvs. Google My Business cu Databox
Ce este Compania mea pe Google?
Compania mea pe Google (cunoscut si sub numele de Profilul companiei Google) este o functie gratuita de inregistrare a companiei care va permite sa incarcati fotografiile companiei dvs., locatia, serviciile/produsele si orice alte informatii relevante.
Prin crearea unui profil, vei creste vizibilitatea companiei tale si vei creste sansele ca aceasta sa apara in Cautarea Google, Harti Google si alte servicii Google.
Cu toate acestea, pentru a crea un cont, afacerea dvs. trebuie sa aiba o locatie fizica (de ex. restaurant) si sa ofere servicii in persoana.
Compania mea pe Google este benefica pentru companiile de toate dimensiunile. Va ofera un avantaj competitiv pentru a va gestiona prezenta online si a atrage clienti care va cauta afacerea pe cautarile Google si pe harti.
In plus, cu un cont Compania mea pe Google, veti putea sa partajati fotografii cu produsele sau serviciile dvs., sa accesati si sa editati informatiile despre companie (nume, locatie, ore etc.) si sa raspundeti la recenzii. In timp, acest lucru va oferi afacerii dvs. o mai buna vizibilitate si implicare.
Compania mea pe Google este gratuita si nu este nevoie sa nu profitati de tot ceea ce ofera pentru a va construi afacerea. Singura conditie este ca afacerea dvs. sa aiba o locatie fizica.
Pentru a demonstra importanta Compania mea pe Google pentru SEO local, am cerut 53 de experti SEO sa clasifice mai multe canale de marketing diferite – lucruri precum site-uri web, marketing prin e-mail, marketing de continut, SEO si diferite tipuri de publicitate – in ceea ce priveste importanta lor pentru afacerile locale. .
Cel mai important canal a fost site-ul unei afaceri locale. Al doilea cel mai important este – Lista Compania mea pe Google.
Pentru companiile locale, respondentii nostri sunt de acord ca o inregistrare pe Google My Business este mai importanta decat retelele sociale, marketingul de continut, marketingul prin e-mail, profilurile de pe alte site-uri de directoare precum Yelp si toate formele de publicitate.
De ce este GMB important pentru SEO local?
Iata 5 motive principale pentru care afacerea dvs. are nevoie de un profil Compania mea pe Google:
Imbunatatiti-va clasamentul in cautare si vizibilitatea afacerii dvs
Urmand o lista de verificare Google My Business SEO adecvata, puteti imbunatati considerabil clasarea in cautarea companiei dvs. si vizibilitatea generala.
Atunci cand un client potential cauta produse si servicii pe care compania dvs. le ofera folosind cuvinte cheie asemanatoare, mai intai, veti vedea anunturi Google, apoi pachetul 3 local Google si, dupa aceea, rezultatele organice.
Prin crearea unui profil Compania mea pe Google, aveti o sansa mai mare de a obtine primele 3 rezultate locale, Google Maps si local Finder, care, la randul lor, vor oferi afacerii dvs. mai multa expunere si clienti potentiali.
Imbunatateste asistenta pentru clienti si implicarea dvs
Dupa cum am spus, cu un profil Compania mea pe Google, veti putea raspunde mai rapid la comentarii si intrebari despre produsele si serviciile dvs. si veti putea raspunde la feedback-ul negativ sau pozitiv.
In plus, clientii au mai multe sanse sa lucreze cu companii pe care le pot contacta cu usurinta, astfel incat, cu informatiile dvs. partajate, le este mai usor sa va sune pentru a pune o intrebare sau a face o reclamatie.
Cresteti vanzarile si volumul de trafic
Avand in vedere cautarile locale au ca rezultat achizitii in 28% din timp, este deloc o idee ca a avea un cont Compania mea pe Google poate avea un impact pozitiv asupra traficului site-ului dvs.
Desigur, atunci cand oamenii cauta produse sau servicii pe care le ofera compania dvs., este cel mai probabil sa faca clic pe site-ul dvs. web pentru a afla mai multe despre dvs. Cu o pagina de destinatie eficienta si indemnuri, au mai multe sanse sa atinga un obiectiv.
Va ajuta sa ajungeti la un public mai larg
Cu un profil actualizat Compania mea pe Google, veti putea atrage si implica un public mai larg, o performanta care ar fi dificil de realizat fara difuzarea reclamelor.
Iti stabileste marca ca o autoritate de afaceri
Ca urmare a recenziilor, atractia companiei dvs. pentru clientii potentiali este afectata pozitiv. De exemplu, o recenzie de 4,7 stele arata ca afacerea ta este excelenta in ceea ce face si, ca atare, este mai probabil ca oamenii sa cumpere de la tine.
Cum sa creez un cont Google My Business?
Crearea unui cont Compania mea pe Google poate parea putin infricosatoare la inceput, dar de fapt este surprinzator de simpla daca urmati pasii corecti.
Pentru a va pune afacerea pe Google, iata ce trebuie sa faceti:
Pasul 1: Accesati Compania mea pe Google si creati-va contul
Incepeti prin a accesa https://business.google.com/create si a crea sau a va conecta la Contul dvs. Google. Este recomandat sa utilizati o adresa de e-mail cu domeniul dvs. de afaceri .
Pasul 2: Revendicati-va afacerea
Inainte de a revendica o companie, este vital sa verificati daca aceasta exista deja cu acelasi nume/locatie . Daca aveti un profil de companie pentru o companie veche deja in aceeasi locatie, sugerati o modificare pentru a o inchide.
Daca sunteti bine aici si nu aveti deja un profil GMB, revendicati-va afacerea accesand Google Maps, introducand numele si facand clic pe „Revendicati aceasta afacere”.
Pentru a deschide un nou profil, faceti clic pe „Adaugati afacerea dvs. la Google”.
Pasul 3: Adaugati numele companiei dvs
Acum este timpul sa adaugati toate detaliile. Incepeti prin a introduce numele companiei dvs.
Pentru a evita orice confuzie, asigurati-va ca numele se potriveste cu semnalizarea companiei dvs.
Pasul 4: Alegeti o categorie de afaceri
A avea o categorie va creste vizibilitatea in motoarele de cautare, deoarece Google o va potrivi cu interogarile relevante. De exemplu, acesta poate fi „Restaurant”, „Echipament tehnic”, „Bar”, „Cafenea”, etc.
Google are mai mult de 4.000 de categorii, asa ca nu ar trebui sa fie o problema in gasirea uneia dvs.
In plus, ar trebui sa adaugati orice servicii specifice categoriei (daca le oferiti), cum ar fi un meniu vegetarian.
Cu cat includeti mai multe informatii, cu atat mai bine va fi SEO pentru Compania mea pe Google.
Pasul 5: Adaugati locatia companiei dvs
Desi acest lucru este optional, este foarte recomandat pentru SEO.
Daca aveti si un site web sau un cont de retea sociala pentru afacerea dvs., este important sa utilizati exact aceeasi adresa in toate locurile.
Daca Google observa neconcordante in acest sens, nu va ezita sa va sanctioneze.
Si, daca oferiti servicii de livrare, adaugati asta si zonele in care livrati.
Pasul 6: Scrieti o descriere Google My Business
Aceasta nu se refera la descrierea care apare sub numele companiei dvs. pe Google (acesta este ceva pe care il furnizeaza si nu puteti face nicio modificare).
In schimb, ar trebui sa o descriere in sectiunea „Din afacere”. Deoarece aceasta va fi prima impresie a afacerii dvs., este important sa veniti cu ceva atragator, dar informativ.
Pasul 7: completati datele de contact ale companiei dvs
Aici, trebuie sa adaugati detalii precum numarul dvs. de telefon si adresa site-ului web.
Exista, de asemenea, o optiune de a avea un site web gratuit creat pentru afacerea dvs., daca nu aveti unul.
Voila! Ati creat cu succes un profil Compania mea pe Google.
Inrudit : Cum pot proprietarii de intreprinderi mici sa profite de marketingul bazat pe locatie? 10 sfaturi si exemple
Cum sa va verificati inregistrarea Compania mea pe Google
Dupa ce ati creat un profil, urmatorul pas este sa il verificati.
In mod surprinzator, acest lucru nu implica nimic legat de tehnologie sau de internet. Google pur si simplu va trimite o carte postala cu un cod de verificare la adresa stabilita de dvs. Ar trebui sa il primiti in aproximativ cinci zile lucratoare.
Dupa verificarea contului, veti putea consulta analize, recenzii si informatii relevante.
In cazul in care oferiti servicii, dar nu aveti o adresa fizica, puteti contacta asistenta Google pentru a solicita o verificare prin telefon sau e-mail.
Cum determina Google clasarea locala?
Pentru a determina clasamentul local, Google ia in considerare acesti trei factori:
- Relevanta – Acesta este cat de bine se potriveste afacerea dvs. cu intentia de cautare a utilizatorului. Pentru a creste sansele ca afacerea dvs. locala sa apara in rezultatele cautarii, ar trebui sa alimentati Google cu cat mai multe informatii posibil.
- Distanta – Dupa cum sugereaza si numele, distanta se refera la cat de aproape este locatia companiei dvs. de locatia utilizatorului. Daca nu includ o anumita locatie, Google va folosi datele istorice ale locatiei pentru a afla aproximativ unde se afla.
- Proeminenta – In cele din urma, Google determina clasamentul dvs. local verificand cat de cunoscuta este afacerea dvs. si daca are o buna reputatie. Pentru a evalua proeminenta, Google ia de obicei in considerare factorii offline. De asemenea, trece prin link-uri off-site si articole legate de afacerea dvs.
Desi exista alte cateva valori pe care Google le analizeaza, acesti trei factori SEO pentru Compania mea Google au cea mai mare importanta.
8 moduri de a va optimiza contul Google My Business pentru SEO
Pana acum, probabil ati ajuns la concluzia cat de importanta este sa aveti un profil Compania mea pe Google pentru afacerea dvs. locala.
Dar, pe langa doar crearea unui profil, va trebui sa luati masuri pentru a va optimiza SEO Compania mea pe Google, astfel incat sa se claseze mai sus in cautarile locale si sa apara in pachetul local.
Deci, cum sa optimizati inregistrarile Compania mea pe Google pentru a castiga pozitii mai bune pentru cautarile locale sau pentru a avea sansa de a aparea in pachetul local?
Le-am rugat respondentilor nostri sa impartaseasca cele mai bune practici din lista lor de verificare Google My Business SEO si iata 8 sfaturi pe care le recomanda.
- Verificati-va afacerea
- Completati-va complet profilul
- Asigurati-va ca informatiile dvs. de profil sunt (si raman) exacte
- Asigurati consistenta NAP pe web
- Alegeti cele mai relevante categorii
- Includeti imagini semi-profesionale
- Obtineti mai multe recenzii
- Profita de postarile de pe Google
1. Verificati-va afacerea
Inainte de a face orice altceva, ar trebui mai intai sa-ti verifici afacerea cu Google.
Am explicat deja procesul intr-unul dintre titlurile noastre anterioare, dar iata un scurt memento.
Odata ce ati incheiat procesul de creare a contului, Google va va trimite un cod din patru cifre care va ajunge la adresa pe care ati furnizat-o in detaliile companiei.
Cand primiti codul, pur si simplu accesati linkul furnizat si introduceti-l. Acest lucru va informa Google ca afacerea dvs. locala este legitima si va publica oficial noul dvs. profil.
2. Completati complet profilul dvs
Dupa ce v-ati verificat afacerea, este timpul sa va completati profilul. Si, desi multe dintre campuri sunt optionale, multi dintre respondentii nostri au spus ca este important sa oferiti fiecare detaliu relevant. Este de preferat sa completati toate informatiile care vi se solicita. „Google recompenseaza companiile care isi fac timp pentru a-si completa profilurile”, spune Kenny Lange de la Web Canopy Studio. „Un profil complet este baza pe care sunt construite toate celelalte recomandari (recenzii, postari Google, raspunsuri la intrebari etc.).”
Potrivit respondentilor nostri, cele mai importante detalii despre profilul Compania mea pe Google care trebuie incluse sunt numele companiei dvs., adresa, numarul de telefon, linkul site-ului si categoriile.
Dar adaugarea altor detalii, cum ar fi descrierea zonei dvs. de servicii, nu trebuie ignorata. Cheyenne Schueman de la Page 1 Solutions subliniaza de ce aceasta este o parte esentiala a optimizarii profilului dvs. GMB: „Compania mea pe Google ofera o caracteristica la indemana numita „servicii”, care este usor accesibila din panoul de informatii. Completarea produselor si serviciilor tale nu numai ca le va spune potentialilor consumatori ce oferi, dar ii va mentine pe profilul tau mai mult timp, facand ca Google sa vada profilul tau ca fiind mai important decat cel al concurentilor tai.”
3. Asigurati-va ca informatiile dvs. de profil sunt (si raman) exacte
Nu este suficient sa completezi doar informatiile din profilul tau Compania mea pe Google. De asemenea, trebuie sa va asigurati ca toate informatiile sunt corecte si ca raman exacte.
„Cel mai important lucru pe care il puteti face este sa va asigurati ca toate informatiile din inregistrarea dvs. sunt corecte”, spune Cindy Venerio de la Nerds Support. „Ar putea parea evident, dar exista atat de multe companii cu informatii incorecte.”
„Inregistrarile Compania mea pe Google devin vitrina virtuala pentru majoritatea companiilor, asa ca este important sa le tinem la zi”, spune Dallin Hatch de la Womply. „Daca puteti, setati un memento zilnic sau saptamanal pentru a va mentine informatiile la zi.”
„Acest lucru poate parea o idee deloc, dar ati fi surprins de cate ori am constatat ca acest punct de contact de baza – dar critic – online pentru clienti este invechit sau lipseste: numarul de telefon nu mai este disponibil, site-ul web blocat, e-mailul respins. , locatie listata incorect sau deloc, recenzii depasite si multe altele”, spune Hatch.
O alta modalitate de a va mentine profilul exact si actualizat, asa cum recomanda Casey Bryan de la Grand Cru Digital, este sa adaugati orele de vacanta dupa cum este necesar.
Acest lucru poate fi extrem de important, mai ales daca in lista de afaceri se spune ca lucrezi duminica, dar cand sosesc potentialii clienti, ei vad ca esti inchis.
Nu numai ca pierdeti vanzari in acest fel, dar si credibilitatea afacerii dvs. are de suferit.
4. Asigurati-va consecventa NAP pe web
Inca nu este suficient sa pastrezi exact inregistrarea Compania mea pe Google. De asemenea, trebuie sa va asigurati ca este in concordanta cu toate directoarele locale majore de pe web.
Detaliile care sunt cele mai importante sunt denumite NAP – nume, adresa si numar de telefon.
Daca Google observa ca adresa sau numarul dvs. de telefon nu sunt aceleasi pe pagina dvs. de socializare si pe profilul dvs. Compania mea pe Google, riscati o penalizare.
Andrew McLoughlin, de la Colibri Digital Marketing, subliniaza acest lucru, „asigurati-va ca NAP-ul dvs. pe Google My Business este o potrivire exacta pentru inregistrarile de pe site-ul dvs., profilurile sociale si alte listari de directoare”.
„Discrepantele sunt usor de evitat, dar pot scadea serios clasamentul listarii”, spune McLoughlin.
Un sfat recomandat de Travis McGinnis de la Vye Marketing este incorporarea unei harti Google pe pagina de contact a site-ului dvs. web. „Pentru companiile cu mai multe locatii, faceti acelasi lucru pentru fiecare pagina de locatie de pe site-ul web cu informatiile NAP si incorporarea hartii.”
5. Alegeti cele mai relevante categorii
Unul dintre cele mai frecvent mentionate lucruri in lista de verificare Google My Business SEO a respondentilor nostri a fost alegerea categoriilor de servicii potrivite.
Aceasta functie influenteaza puternic decizia Google cu privire la faptul daca va afisa sau nu afacerea dvs. locala intr-o cautare organica.
Cand alegeti o categorie, puteti alege una primara si noua secundare. Cu 4.000 de optiuni disponibile, exista ceva pentru fiecare industrie.
„Asigura-te ca ai selectat cea mai relevanta categorie actuala pentru categoria ta principala”, spune Kyle Sanders de la Complete SEO. „Am vazut cazuri in care clientii vad un salt in 5-10 pozitii pur si simplu de la mutarea celei mai relevante categorii de la secundar la primar.”
„In plus,” spune Sanders, „nu exagera cu categoriile secundare care sunt exagerate in ceea ce priveste relevanta”.
Joe Goldstein de la Contractor Calls spune: „Nu doar ghici care ar trebui sa fie categoriile tale. Cautati un cuvant cheie tinta, extindeti pachetul local si notati categoria afisata pentru fiecare companie. Apoi, repetati cu cel putin alte cinci cuvinte cheie si variante de cuvinte cheie.”
„Cand urmariti acele date pe o foaie de calcul, va poate ajuta sa gasiti alte categorii pe care este posibil sa le fi trecut cu vederea sau va poate face sa va reconsiderati categoria principala.”
„Categoriile pe care le alegeti determina pentru ce cautari sunteti eligibil sa va clasati – si exista adesea compromisuri pentru fiecare alegere de categorie – asa ca intelegeti-va optiunile si alegeti cu atentie”, spune Goldstein.
6. Includeti imagini semi-profesionale
„Unul dintre cele mai importante aspecte ale Compania mea pe Google este sa ai imagini”, spune Juliane Sunshine de la Tandem Interactive. „Oricat de simplu ar fi, imaginea pentru o inregistrare Compania mea pe Google joaca un rol important.”
„Imaginile arata Google ca aceasta este o afacere legitima. Ele ofera utilizatorului o privire din interior asupra afacerii dvs. Ele ajuta la construirea increderii – un factor urias pe care Google il ia in considerare.”
„Pentru a imbunatati clasamentul, asigurati-va ca aveti poze semi-profesionale; cu cat calitatea este mai mare, cu atat mai bine. Faceti fotografii din exterior, din interior… orice mic aspect poate ajuta la cresterea clasamentului pe o inregistrare Google My Business”, spune Sunshine.
Jonathan Aufray, de la Growth Hackers, recomanda „sa incarci fotografii de inalta calitate ale biroului tau, precum si poze cu echipa ta. Oamenilor le place aspectul uman al companiilor si sa arati ca exista oameni in spatele numelui companiei tale te va ajuta sa atragi potentiali care sa-ti viziteze afacerea.”
Si nu uitati sa va optimizati imaginile. Ar trebui sa va tratati imaginile asa cum ati face atunci cand optimizati orice alt tip de continut. In cuvintele lui Max Robinson de la Green Bee Gardeners Fife, „
„Fotografiile sunt un aspect foarte subestimat al incercarii de a se clasa pentru Compania mea pe Google. Google va folosi informatiile, cum ar fi text alternativ, titluri, subtitrari si etichetare geografica, incluse in fotografiile dvs. pentru a determina locatia companiei dvs. Daca nu va optimizati corect fotografiile, atunci va va fi foarte greu sa va clasati pentru rezultate locale.”
7. Obtineti mai multe recenzii
Odata ce profilul dvs. Compania mea pe Google este complet configurat, ar trebui sa va concentrati sa obtineti cat mai multe recenzii.
Recenziile nu numai ca va ajuta sa va cresteti clasarea profilului pe motorul de cautare si pe Google Maps, dar influenteaza si rata de clic. Cel mai bun mod de a obtine mai multe recenzii google pentru afacerea ta este sa folosesti cardul TrustLink care iti permite acumularea de recenzii intr-un mod usor pentru tine si clientii tai. Daca doresti mai multe informatii despre acest card sau doresti sa-l achizitionezi, intra pe aceasta link: Trustlink Card Recenzii Google.
Iata cateva lucruri pe care le puteti face:
- Creati o strategie de revizuire . Acest lucru poate implica orice, de la adresarea individuala a clientilor si solicitarea acestora sa lase o recenzie pana la utilizarea instrumentelor pentru a face munca grea pentru dvs.
- Asigurati-va ca recenziile dvs. sunt legitime . Retineti ca motoarele de cautare doresc ca oamenii sa va evalueze in mod natural si vor elimina cu usurinta spammerii. Si chiar daca botilor le este dor de entuziasmul fals, oamenii cu siguranta nu o vor face. Deci, faceti tot ce puteti pentru a facilita procesul de obtinere a recenziilor.
- Tinteste-te spre calitate peste cantitate . „Acum, ca Google a considerat recenziile cu peste 200 de caractere mai valoroase, misiunea este nu numai sa genereze recenzii pozitive, ci si sa includa propozitii descriptive care explica de ce locul este bun”, spune Luke Wester de la Miva.
- Raspundeti la recenziile dvs. „Raspunsul la recenzii este o oportunitate de a le arata clientilor (actuali sau potentiali) ca iti pasa de experienta lor cu compania ta”, spune Amanda Putney de la Portent. „Recenzii sunt, de asemenea, comori de servicii de informare si informatii de calitate, care sunt deosebit de esentiale pentru afacerile locale.” De asemenea, Sam McCue de la SmartBug Media ne reaminteste ca raspunsul la recenzii proaste este o oportunitate de a revizui si imbunatati recenzia respectiva: „Odata ce am primit un raspuns la o recenzie proasta care a fost absolut perfect. S-a scris: „Buna Sam. Desi ne face placere sa citim toate recenziile bune pe care clientii nostri le lasa, este nevoie de recenzii ca a ta pentru a ne ajuta sa devenim o afacere mai buna. Iti multumesc pentru feedback-ul tau sincer si ma angajez sa ma asigur ca urmatoarea ta vizita nu este decat superba. Dupa ce am citit asta, frustrarea mea a disparut.
8. Profita de postarile de pe Google
Stiati ca GMB va permite sa creati postari interactive care apar in rezultatele cautarii?
Acestea includ articole si postari de blog care sunt postate pe site-ul dvs. web sau evenimente specifice, cum ar fi cursuri si promotii.
Prin crearea unei postari de inalta calitate, puteti creste implicarea utilizatorilor si puteti genera mult mai mult trafic catre afacerea dvs.
Iata cateva dintre lucrurile pe care le-au recomandat respondentii nostri atunci cand scriu astfel de postari:
- Scrie cel putin 10 postari . Steve Yanor de la Sky Alphabet Social Media recomanda sa scrieti 10 postari GMB (sau mai multe). „Aceste 10 postari expira dupa 14 zile, dar pur si simplu le poti reposta daca nu vrei sa scrii altele noi. Fiecare postare ar trebui sa aiba aproximativ 1.000 de cuvinte si sa contina cuvintele cheie pentru care doriti sa apara in cautarile Google.
- Adaugati in mod regulat continut nou. „Google prefera continutul actualizat, nou si in concordanta cu sezonul”, spune Irena Zobniow de la Insightland. „Prin urmare, postati o actualizare in mod regulat, adaugati fotografii noi, scrieti ce s-a schimbat recent la compania dvs. etc.”
Cum sa remediati problemele cu contul GMB
Intampinarea oricarui tip de problema cu profilul dvs. Compania mea pe Google poate fi coplesitoare si este complet de inteles.
La urma urmei, nu vrei sa risti ca toata munca ta grea sa dispara brusc.
Sa trecem peste unele dintre cele mai frecvente probleme ale contului GMB si cum le puteti remedia.
- Suspensie
- Gestionarea Editarilor utilizator/Google
Suspensie
Daca Google suspecteaza ca afacerea dvs. locala contravine regulilor sale, nu va ezita sa o suspende.
Acest lucru poate fi cauzat de:
- Un nume comercial incorect
- Inregistrari multiple pentru aceeasi afacere
- Postarea de continut interzis
Inainte de a incerca sa restabiliti contul suspendat, incercati sa identificati ce a cauzat problema. Consultati regulile oficiale Compania mea pe Google si gasiti motivul potential.
Amintiti-va, Google nu va va da motivul, asa ca fiti meticulos in cautarea dvs.
Dupa ce ati identificat problema, puteti incerca sa o rezolvati facand modificarile necesare profilului dvs.
Dupa ce ati scapat de informatiile incorecte si ati sters continutul problematic, puteti cere Google sa va revizuiasca din nou contul.
Formularul de reintegrare va va cere adresa de e-mail, numele companiei si adresa. De asemenea, va trebui sa oferiti un motiv legitim pentru care contul dvs. ar trebui restabilit.
Amintiti-va, reactivarea contului dvs. poate consuma enorm de mult timp, asa ca aveti grija sa nu incalcati nicio regula in primul rand.
Gestionarea Editarilor utilizator/Google
In multe cazuri, Google va edita informatiile de profil (sau va aplica o modificare pe care ati sugerat-o) si veti primi o notificare in acest sens.
Cand deschideti o inregistrare Compania mea pe Google, puteti da clic pe „sugerati o modificare” pentru a deschide aceasta caseta:
Apasand „Schimbati numele sau alte detalii”, veti putea sugera o modificare pentru urmatoarele lucruri:
- Nume
- Categorie
- Adresa de afaceri
- Numar de telefon
- Site-ul web
- Poze
- Locatie
Daca faceti clic pe „Inchideti sau eliminati”, veti vedea acest ecran pop-up:
Din fericire, Google nu elimina pur si simplu inregistrarea dvs. GMB pentru ca cineva a spus ca a fost inchisa. Mai degraba, veti primi o actualizare in cazul in care gasesc informatii contradictorii pe profil.
De obicei, Google evidentiaza caracteristicile despre care cred ca ar trebui modificate. De exemplu, daca categoria dvs. este evidentiata intr-o anumita culoare, inseamna ca ei cred ca ar trebui sa o schimbati.
Puteti alege fie sa aplicati aceste modificari, fie sa ramaneti cu informatiile originale.
Cel mai bun mod de a evita editarile Google este sa va asigurati ca totul din profilul dvs. este actualizat si corect.
Cele mai importante KPI-uri Google My Business
Optimizarea inregistrarii dvs. Compania mea pe Google pentru clasamente mai inalte este grozava, dar este si mai bine sa stiti daca modificarile pe care le-ati facut au fost sau nu eficiente.
Deci, ce KPI ar trebui sa urmariti in tabloul de bord SEO GMB pentru a monitoriza performanta inregistrarii dvs. si impactul optimizarilor dvs.?
Potrivit respondentilor nostri, cei mai importanti KPI pentru Compania mea pe Google sunt:
- Evenimente
- Apeluri telefonice
- clicuri pe site
In afara de aceste 3, respondentii nostri au mentionat si opinii, solicitari de directie si cautari dupa sursa.
Daca aveti nevoie de o modalitate de a va monitoriza valorile cheie Compania mea pe Google impreuna cu datele de la celelalte canale de marketing pe care va concentrati, cum ar fi site-ul dvs. web, buletinul informativ prin e-mail si profilurile de retele sociale, luati in considerare crearea propriului tablou de bord personalizat de raportare cu un SEO robust software.
Exemple si sabloane de tablou de bord Compania mea pe Google
In ultimii ani, Google a crescut considerabil cantitatea de date analitice pe care proprietarii de afaceri locali le pot obtine pe profilurile Compania mea pe Google.
Prin introducerea „Insights”, acum puteti intelege cu usurinta cum si de ce clientii interactioneaza cu afacerea dvs. locala asa cum o fac.
De exemplu, puteti obtine valori legate de:
- Unde gasesc clientii afacerea dvs. locala (total de vizionari, vizionari de cautare si afisari pe harta)
- Cum va gasesc clientii afacerea locala (cautari totale, cautari directe si cautari prin descoperire)
- Actiuni ale clientilor (total actiuni, actiuni pe site, actiuni de directii si multe altele)
- Apeluri telefonice (numarul total de apeluri telefonice, durata apelului telefonic etc.)
Dar, cu mai multe valori, vine si mai multa responsabilitate.
Chiar daca GMB nativ ofera o cantitate bogata de date, poate fi destul de dificil sa o urmariti si sa o monitorizati si sa intelegeti care sunt valorile cele mai importante.
Databox va poate ajuta in acest sens.
Prin integrarea Profilului dvs. Compania mea pe Google cu Databox, veti putea urmari corect toate KPI-urile si valorile semnificative si veti putea identifica cu usurinta zonele de imbunatatire, ceea ce va va ajuta direct sa va mentineti profilul GMB optimizat.
Pentru a va oferi un inceput, am pregatit cateva exemple de tablouri de bord Compania mea pe Google pe care le puteti descarca gratuit.
Dashbord cu informatii despre Compania mea pe Google
Pentru a urmari cate persoane va gasesc afacerea locala prin cautare organica, puteti utiliza acest tablou de bord Google My Business Insights.
Acest tablou de bord va va ajuta sa ramaneti la curent cu toate informatiile relevante de care aveti nevoie pentru a stabili o crestere sanatoasa a afacerii si pentru a imbunatati clasarea cautarilor locale.
Unele dintre principalele lucruri pe care le veti invata includ:
- Numarul de persoane care ti-au vazut inregistrarea
- Cate cautari GMB ati avut intr-o anumita luna
- Actiunile pe care clientii le-au intreprins in inregistrarea dvs
- Numarul de apeluri primite intr-o anumita luna
- Care surse genereaza cel mai mare numar de cautari
Tabloul de bord Google Analytics si Compania mea pe Google (obiective si conversii).
Acesta este unul dintre cele mai bune exemple de Compania mea pe Google pentru intelegerea obiectivelor si a conversiilor atat din profilul dvs. GMB, cat si din Google Analytics.
Tabloul de bord Google Analytics si Compania mea pe Google combina toate datele relevante din Google Analytics site-ului dvs. cu apelurile telefonice si actiunile de la GMB.
Puteti folosi tabloul de bord pentru a urmari valorile cheie, cum ar fi indeplinirea obiectivelor, ratele de conversie a obiectivelor, vizionarile, actiunile dupa tip, cautarile, sursele de top si alte zeci.
In plus, veti obtine informatii despre:
- Cati clienti viziteaza si gasesc afacerea dvs. locala prin cautare
- Cati clienti va contacteaza direct de la GMB
- Daca profilul dvs. Compania mea pe Google dobandeste clienti reali
Optimizarea profilului dvs. Google My Business
Indiferent daca conduceti un restaurant, bar sau oferiti servicii de reparatii, daca aveti orice tip de interactiune fizica cu clientii, aveti nevoie de un profil Compania mea pe Google.
Cu atat de multi oameni care cauta afaceri locale online, este obligatoriu sa va stabiliti prezenta digitala si sa o optimizati.
Chiar daca invatarea cum sa optimizati profilul Compania mea pe Google nu este foarte complexa, pur si simplu exista prea multe date de urmarit si analizat.
A afla care sunt valorile si KPI-urile care conteaza cel mai mult si identificarea zonelor de imbunatatire va va ocupa, fara indoiala, o cantitate mare de timp.
Avand la dispozitie software avansat, cum ar fi Databox, veti putea eficientiza intregul proces. Cu tablourile noastre de bord personalizabile, puteti urmari toate valorile GMB importante intr-un singur loc si puteti transforma datele uscate in diagrame si grafice frumoase.